Subscribe:

Ads 468x60px

Vic do vica

 



Gatara ciganka:
- vidim slovo z. , bićeš zdrava; 
- vidim slovo p. , biće para.
- vidim slovo ć. , ljubav
Djevojka:
- jasno mi je z-zdravlje, jasno mi je p-pare, ali kako ć-ljubav ??
Ciganka: - će da te kara!!!






Pita Mujo Sulju: 
- Jarane šta ti je bolje, ajfon ili ajped...? 
Misli se Suljo pa reče: 
- Ma meni je ajvar zakon...


Je li istina da si dobio sina?
- Da, i presretan sam.
- A supruga?
- Ona još ništa ne zna!


Mujo našao neku ciganku u gradu, dogovorili se oko cijene,
obavili posao i svako na svoju stranu...
Poslije tri dana, traži Mujo ponovo ciganku , pronađe je:
Pa bona pizda ti materina, picajzle si mi prenijela!
Gleda ga ciganka par sekundi i reče:
A šta bi ti kume za 10 maraka...bubamare?!


Kaže muž ženi: ‘Firma mi je bankrotirala, otac me izbacio iz nasljedstva
i na kraju mi je  uzeo i auto.
"Hoćeš li me i dalje voljeti ljubavi moja?’
Odgovara žena :
‘Naravno, ali ćeš mi jako nedostajati!’


Dva Crnogorca žale za mladošću:
Sjećaš li se čo'če kako smo onda mogli preko k..ca sablje lomit'?
Jes' vala.
A sad došla starost, ne može se više.
Ne može, ruke onemoćale!


Što je to vrhunac pijanstva?!
Kada napušeš alkotest na 2.6 i kažeš policajcu 'zaokruži na 3!'


U školi učitelj matematike pita učenika:
Ako ti dam dva zeca, pa još dva zeca i još tri zeca, koliko ćeš ti imati zečeva?
Učenik: Osam!
Učitelj: Ne, slušaj me pažljivo! Ako ti dam dva zeca, pa još dva zeca i još tri zeca, koliko ćeš imati zečeva?
Učenik opet: Osam!
Učitelj: Dobro, da te pitam ovako: Ako ti dam dvije mačke, pa još dvije mačke i onda još tri mačke.
Koliko češ onda imati mačaka?
Učenik: Sedam!
Učitelj: Doobro! A sad, ako ti dam dva zeca, pa još dva zeca i još tri zeca, koliko ćeš imati zečeva?
Učenik: Osam!
Učitelj: Neee, kako možeš imati sedam zečeva?!
Učenik: Ali ja već imam kod kuće jednog zeca!


Hvalio se Amerikanac Muji kako je bogat,
pa mu kaže kako ima ranč koji ne može za tri dana autom obići,
a Mujo će mu na to:
– Im’o sam i ja taki auto pa sam ga prod’o.