Subscribe:

Ads 468x60px

Vic do vica






Pričaju dvije babe i jedna će drugoj:
Od mog unuka nikad ništa neće biti,
stalno je za kompjuterom, priča s njim, kuca po tipkovnici
Na to će druga baba:
Moj će unuk biti ili doktor ili pilot.
Kad god uđem u sobu svuda su šprice, a on mi kaže:
"Baba, 'ajde da letimo".



Ivica pita oca:
Tata, šta je to kupleraj?
Otac mu opali šamar i vikne:
Marš tamo, balavče jedan! Ne dovodi mi politiku u kuću!



Provodila televizija anketu o seksu na selu,
pa između ostalih i didu Jozu pitali na ovu temu.
E, vidiš sinko, prošle godine u'ranim ja svinje, a cijena mala, prop'o sam načisto.
Ove godine riješim da ih ne uzgajam, kad ono cijena do nebesa ...
Ali, tajo, ne pitaju oni tebe o svinjama već o seksu - oglasi se snajka.
Snajka, ja pričam šta mene jebe, a ti pričaj šta tebe jebe kad te budu pitali.



Izlazi plavuša iz hotelskog toaleta i moli recepcionera:
Možete li da mi usitnite ovih 70 eura?
Eh, gospođice, pa ne postoji novčanica od 70 eura, to je falsifikat.
Iju, teško meni, pa ja sam onda silovana!



Ove današnje generacije misle samo na seks.
Moja baba je imala dvanaestoro djece i nije imala kad na to da misli.



Radnici u štrajku kažu direktoru:
Oprostite direktore, nismo primili plaću tri mjeseca!
Oprošteno Vam je!



Kako se na sudu, u parnicama za razvod braka, stručno naziva švaler?
"Svjedok suradnik"






Još viceva - OVDJE