Subscribe:

Ads 468x60px

Vic do vica


 vic do vica

Zašto žene imaju menstruaciju ?
-Kad je Eva ubrala jabuku sa zabranjenog drveta i dala Adamu Bog se
jako razljutio i reče :-Krvavo ćeš mi tu krađu platiti !
Eva :-Može u ratama ?

 vic do vica

Mujo :-Fato gdje si bila ?
-U salonu za uljepšavanje.
-Znači opet nisi došla na red

 vic do vica

U devet sati ujutru zove neki čovjek policijsku stanicu. Javlja mu se
policajac i pita:
-U čemu je problem?
Čovjek će:
-Pomozite, neko mi je iz kola ukrao papučice za gas, kočnicu i
kvačilo, volan i mjenjač!
-Ne brinite, odmah ćemo obavijestiti sve patrole!
Poslije 20 minuta zove ga isti čovjek i objašnjava:
-Nemojte nikoga da zovete, greškom sam sjeo na zadnje sjedište..

 vic do vica

Australijom skače ženka klokana i svakih 100 metara stane. Iz tobolca
joj izviri pingvinčić i povraća. Na Antarktiku u grupi pingvina, sjedi
mali klokan, povremeno kihne i zapsuje:
'Nabijem ih i razmjenu učenika!'

 vic do vica

Telefon zvoni u noć :
Muž - Ako je za mene , Kaži da nisam kući
Žena odgovara na poziv - On je kući
Muž - Ma šta ti je ?
Žena - Za MENE je

 vic do vica

Umrli baba i djed zajedno, na ulazu u raj ih dočeka sveti Petar i ponudi im obilazak uz riječi:
- Živjeli ste lijepo i pristojno, svakako vam sljeduje raj,
 pa ako želite, provešću vas malo naokolo da vidite...
Šetaju se tako sat vremena, sve jedno ljepše od drugog, livade, rijeke, 
jezera, cvijeće, svi lijepi i veseli, jela i pića koliko hoćeš...
Nakon obilaska, kaže djed babi sav bijesan:
- Jebala te makrobiotika, mogao sam ovde doći još prije trideset godina!

 vic do vica

Uđe plavuša i pizzeriju i naruči pizzu.Pita nju konobar:
- zelite li da vam narezem na šest dijelova ili na dvadeset?
Odgovara plavuša:
- na šest,dvadeset sigurno ne bih mogla pojesti!

 vic do vica

Napisalo dijete u Africi:
- "Kada se rodim, crnac sam. Kada odrastem, crnac sam. 
Kada idem na Sunce, crnac sam. Kada sam uplašen, crnac sam. I kada umrem crnac sam."
A vi bijelci... kada se rodite, rozi ste. 
Kada odrastete, bijeli ste. Kada ste na Suncu, crveni ste. 
Kada vam je hladno, plavi ste. Kada ste bolesni, zeleni ste. 
I onda mene nazivate obojenim!?"

 vic do vica

Mama, mama! Tata je u dnevnom boravku i hoće da skoči kroz prozor.
– Reci tati da sam mu nabila rogove, a ne krila.

 vic do vica

Zašto žene ne prose muškarca? 
Zato što kad žena klekne, muškarac to uvijek pogrešno razumije!

 vic do vica

Fato, ti si idiotkinja.
- A znam.
- Čuj? Kako znaš?
- Pa da sam se udala za hadžiju bila bih hadžinica....

 vic do vica

Sudac pita optuženog Muju:
Kad' ste već ukrali zlatni nakit, 
nije mi jasno zašto ste u drugoj ladici ostavili pet tisuća eura?"
- Ajd me sad i ti zajebavati! 


Još viceva OVDJE