Subscribe:

Ads 468x60px

Vic do vica


 vic do vica

Odlučio Mujo da se riješi mačke pa je strpa u auto i izbaci u drugom kvartu. 
Mačka se, naravno, odmah vratila kući. 
Sutradan Mujo odveze mačku u udaljeniji kraj grada i tamo je ostavi. 
Mačka se opet isti dan vratila kući. 
Poludi Mujo, odveze mačku u šumu daleko od grada i izbaci je. 
Na povratku kući, normalno, zaluta i izgubi se u šumi. 
Poslije nekog vremena nazove Fatu mobitelom: 
'Fato, je l' stigla mačka?' 
'Jeste.' 
'Daj mi je malo na telefon .... '

 vic do vica

" Haso, rado bih se riješio Fate, ali ne znam kako?! "
"Uh, pa to je bar lako: 40 dana, 3 puta dnevno seks i Fata ima da rikne!"
39. dan - Mujo jedva hoda, podupire se štapom, noge drhte, pita ga Haso:
"Iii? Kako je Fata??"
"Pa, eno kući, prostire veš i sve pjevuši, a ne zna, jadna, da će
umrijeti sutra..."!!!

 vic do vica

Razgovaraju Mujo i Haso o tome tko ima većega.
-Moj ti je, bolan Haso, 15.
-E, Mujo, moj ti je 37.
-Ajd ne laži, Haso skidaj, gaće! 
Skinuo Haso gaće, kad ono- nema se što vidjeti.
-Bolan Hao, gle kolicni ti je. Čime si ga mjerio, majke ti?
-Kako čime? Pa toplomjerom.

 vic do vica

Sjede Mujo i Fata na kauču... 
Odjednom će Mujo: 
-Kolk'o si me puta do sad prevarila??? 
(tišina...) 
-Aj reci... 
(tišina i dalje) 
-Aj bolan reci kolk'o si me puta prevarila??! 
Kad će Fata: Koji me kurac stalno prekidaš dok brojim...

 vic do vica

Upada lopov u autobus i drekne:
- Ruke gore, ovo je pljačka ...
- Tad se začu Mujo negdje iz zadnjeg dijela busa:
- Ma idi u pizdu materinu, ja mislio kontrola !!!

 vic do vica

Pita Mujo Fatu: 
- Kako se ti ne iznerviraš kad se izderem na tebe? 
- Pa lijepo, odem očistiti WC, reče Fata smireno. 
- A kako ti to pomaže? 
- Koristim tvoju četkicu za zube!

 vic do vica

Fata i Mujo su živjeli u zgradi stan do stana. 
Jednu večer Fata pokuca na Mujina vrata. 
Mujo otvori, a Fata utegnuta u mini suknji, 
dekoltirana majica, crne čarape, štikle. 
Fata se nasmiješi i reče: 
- Mujo, danas se osjećam nekako razvratno. 
Samo bih pila, plesala i vatreno vodila ljubav do zore. 
Jesi li zauzet večeras? 
Mujo proguta knedlu i jedva uspije promucati: 
- Neeee 
Fata se nasmije i upita: 
- Onda ti neće biti problem pričuvati mog psa dok se ne vratim?

 vic do vica

Došli Mujo i Haso u kafanu.
Konobar: - "Izvolite?"
Mujo: - "Meni dajte pivo LAV jer sam ja lavčina, 
a Hasi može konjak."

 vic do vica

Haso zove radio stanicu i kaže:
- Naš'o sam novčanik s hiljadu maraka u njemu. 
Također sam u novčaniku naš'o osobnu kartu na kojoj piše 
Mustafa , Ferhadija 2, Sarajevo.
Kaže voditelj:
- Što mi možemo napraviti za tebe?
- Možete li biti tako ljubazni te za Mustafu pustiti neku veselu pjesmu?

 vic do vica

Otišli Mujo i Fata na more. 
Mujo, po dolasku na plažu, odmah skočio u more.
Fata, sjela i k'o fol čita knigu, kad začu od jedne žene:
-Sine, izlaazi iz vode uhvatiće te grč.
Kad to ču onaa, iz sveg glasi pođe se derat:
-Mujo, izlazi iz vode ima grčeva! 

Još viceva OVDJE