Subscribe:

Ads 468x60px

Vic do vica









Gatara ciganka:
- vidim slovo z. , bićeš zdrava; 
- vidim slovo p. , biće para.
- vidim slovo ć. , ljubav
Djevojka:
- jasno mi je z-zdravlje, jasno mi je p-pare, ali kako ć-ljubav ??
Ciganka: - će da te kara!!!








Pita Mujo Sulju: 
- Jarane šta ti je bolje, ajfon ili ajped...? 
Misli se Suljo pa reče: 
- Ma meni je ajvar zakon...








Otvorio čovek frizerski salon u Americi. 
Dođe mu cvjećar da ga ošiša. Ovaj to i uradi.
"Koliko košta?" – pita cvjećar.
"Ma, ništa. Ovo je moj posao, moja ljubav, ne treba ništa." – odgovori mu frizer.
Sutradan ujutru frizer ispred salona nađe 101 ružu.
Slijedeći put mu dođe pekar.
"Koliko košta?"
"Ma, ništa. Ovo je moj posao, moja ljubav, ne treba ništa."
Sutradan ujutro frizer ispred salona nađe 101 kiflu.
Dođe mu i cigo da ga ošiša i isto ga pita koliko košta.
"Ma, ništa. Ovo je moj posao, moja ljubav."
Sutradan ujutro ispred salona, frizer zatekne stoijednog cigu.








Mujo: "Fato, ajde ti u šumu po drva!"
Fata: "Zašto?"
Mujo: "Svaki put kada idem naguzi me medo!"
Fata: "A zašto bi sada i mene guzio?"
Mujo: "Zbog ravnoteže u prirodi."
Vraća se Fata iz šume i vuče medvjeda.
Mujo: "Fato, zašto si ga ubila?"
Fata: "Živ je, samo je iscrpljen!"
Mujo: "Onda će me opet naguziti kada se probudi."
Fata: "Neće, ti ideš u šumu."
Mujo: "A on?"
Fata: "On ostaje tu!"
Mujo: Zašto?"
Fata: "Zbog ravnoteže u prirodi."








Je li istina da si dobio sina?
- Da, i presretan sam.
- A supruga?
- Ona još ništa ne zna!








Nakon vođenja ljubavi mladić i djevojka razgovaraju:
Dragi, ako sam ostala trudna i dobijemo dijete kako ćemo ga zvati?
On skine kondom, zaveže ga u čvor i baci kroz prozor:
Draga, ako se iz ovoga izvuče nazvat ćemo ga David Koperfild!








Mujo našao neku ciganku u gradu, dogovorili se oko cijene,
obavili posao i svako na svoju stranu...
Poslije tri dana, traži Mujo ponovo ciganku , pronađe je:
Pa bona pizda ti materina, picajzle si mi prenijela!
Gleda ga ciganka par sekundi i reče:
A šta bi ti kume za 10 maraka...bubamare?!








Dva Crnogorca žale za mladošću:
Sjećaš li se čo'če kako smo onda mogli preko k..ca sablje lomit'?
Jes' vala.
A sad došla starost, ne može se više.
Ne može, ruke onemoćale!








Kad te zasvrbe jaja, počesi se. 
Ako napipaš dva sve je u redu, 
ako napipaš tri medicinski si fenomen, 
a ako napipaš četiri neprijatelj ti je duboko u pozadini.








Otkad su izmišljena jaja u prahu, 
sve žene svijeta u velikom su strahu. 
Jedna drugu sa zebnjom pita: 
Hoće li se u prahu pojaviti i KITA!


Još viceva OVDJE