Subscribe:

Ads 468x60px

Vic do vica




Legli djed i baba u krevet na spavanje, u istoj sobi s unukom.
Djedu se uneko doba pri*ebalo pa veli babi:
"Baba da ga malo stavim?"
"Kako po ovoj zimi za Boga miloga,
a i dijete je u sobi?", reče baba.
"Malo ću ga ugrijati kraj kamina,
a dijete sad spava", djed će.
I tako ustane djed,
ode do kamina izvadi ga i on se stvarno diže.
Djed brže do kreveta i dok se zavuče pod jorgan on se spusti.
Djed opet do kamina, on se diže,
a on brže natrag u krevet i opet se spusti.
Tako još par puta i taman kad je djed htio odustati
progovori unuk ispod jorgana:
"Djede, prinesi babu vatri!"



Žena dolazi kući i na vratima vidi natpis:
'Prodaje se žena. Očuvana. Cijena: 5.000 kuna'
Bijesna počinje vikati na muža:
Zar tako? Tako si me jeftino procijenio?
Pa zašto, ženo, cijena je realna. 60 kg žive vage po 50 kuna je 3.000,
plus prsten na ruci 2.000, to ti je ukupno 5.000 kuna.
Dobro – kaže žena.
Sutradan muž na vratima vidi natpis:
'Prodaje se muž, drugi vlasnik, malo korišten. Cijena 5 kuna'
Tako ti meni? – bjesni muž.
Ja tebe procijenio na 5.000, a ti mene na samo 5 kuna!
To je apsurdno!
Naprotiv – kaže žena.
Sve je u redu s izračunom:
Dva jaja po 1,5 kuna,to ti je 3 kune i 2 kune za ćevapčić!



Dokle god mogu seksat, neću ići u ribolov



Stariji par leži u krevetu. Muž pospan, kunja, a ženi do romantike.
"Kad si mi se još udvarao, držao si me za ruku u krevetu..."
On se okrene, na sekundu je uhvati za ruku i pokušava konačno zaspati.
Za par sekundi opet ona:
"Onda si me poljubio..."
Muž se opet okrene, poljubi je u lice i okrene se natrag.
Za pola minute ona:
"Onda si mi grickao vrat..."
On ljutito odgrne deku i skoči na noge.
Ona:
"Kuda ideš?"
On:
"Po zube!"



Najdosadnija poza u sexu je kad si dolje a gore nema nikog



Dečko:Kupija san ti nešto za rođendan.
Cura:Šta?
Dečko:Vidiš onaj crveni ferarri?
Cura:Da.*-*
Dečko:E pa kupio sam ti lak za nokte iste takve boje



Mujo: "Haso, sinoć mi bio djeda mraz!"
Haso: "stvarno, što ti je donio?"
Mujo: "meni ništa."
Haso: "a Fati?"
Mujo: "ništa."
Haso: "pa što je onda dolazio?"
Mujo: "nemam pojma, mene je poslao po pivo!"



TV ekipa radila anketu po Sarajevu i pitala Muju kako će dočekati Smak Svijeta.
Mujo reče:
- "Skromno, u krugu porodice..."



Telefon zvoni u noć :
Muž - Ako je za mene , Kaži da nisam kući
Žena odgovara na poziv - On je kući
Muž - Ma šta ti je ?
Žena - Za MENE je







Još viceva OVDJE